به سایت وقت خنده خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

جاذبه های گردشگری سنت لوسیا

خلیج رادنی

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور که در طول سال افراد زیادی از آن دیدن می کنند، مربوط به خلیج رادنی می شود. تمام کشور های حوزه دریای کارائیب به داشتن آب و هوا و منظره های دریایی معروف می باشند. شما می توانید با این خلیج در قسمت جنوبی این جزیره و در منطقه Gros Islet آشنا شوید. در سال های اخیر امکانات رفاهی فراوانی در این خلیج ساخته شده است و به همین دلیل نرخ توریست ها در آن رشد چشمگیری داشته است.

جزیره کبوتر

از دیگر دیدنی های برتر این کشور می توان به جزیره کبوتر اشاره کرد. این جزیره که در شرف سنت لوسیا قرار دارد، یکی از پربازدید ترین قسمت ها در کشور به شمار می رود. جالب است بدانید که بیشتر قسمت های این جزیره دست ساز بشر هستند. بررسی ها نشان می دهد که برای اولین بار دریانوردان پرتغالی در سال 1545 این جزیره را کشف کردند. هنوز هم در بخش هایی از جزیره کبوتر می توانید با بازمانده های کشتی های پرتغالی آشنا شوید. مسلما بازدید از این جزیره می تواند یک تجربه فراموش نشدنی را برای شما رفم بزند.

جزیره Marigot

در این کشور جزیره های فراوانی وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها جزیره Marigot می باشد. مسلما بیشترین دلیل شهرت این جزیره به دلیل سواحل زیبا و سایت های مختلف غواصی می باشد. علاوه بر این، در این جزیره یک پارک آبی وجود دارد که بازدید از آن می تواند بسیار لذت بخش باشد. علاوه بر این، جالب است بدانید که در جزیره Marigot می توانید با انواع امکانات رفاهی رو به رو شوید. در سال های اخیر یک مجموعه از هتل های ارزان قیمت در این منطقه احداث شده که نقش پر رنگی در جذب توریست داشته اند.

ساحل Reduit

یکی دیگر از مکان های طبیعی این کشور که توصیه می شود بازدید از آن را حتما در لیست خود قرار دهید، ساحل Reduit می باشد. این ساحل در شمال کشور قرار دارد و بیشترین شهرت خود را مدیون آب و هوای عالی و شن های گرم می باشد. همچنین آب های این منطقه نسبتا کم عمق و آرام هستند به طوری که حتی بچه ها نیز بدون هیچ نگرانی می توانند در این ساحل به تفریح بپردازند. بدون شک بهترین بخش در هنگام سفر به کشور های کارائیبی بازدید از سواحل آنها است.

منبع: برفانک

 
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 66
تاریخ : سه شنبه 19 فروردین 1399 زمان : 12:40 | نویسنده : احمد رضایی | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 11
باردید دیروز : 1
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 11
بازدید سال : 943
بازدید کلی : 4,948

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

جستجو


کدهای اختصاصی

پشتیبانی

RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Enterweb.ir